DE SKØNNESTE JULEGAVER


Jeg er virkelig den heldigste pige, fordi jeg fik virkelig de lækreste julegaver af alle i min familie. Af min mor og far, startede vi ud med en cd med Christopher. Ikke vist på billederne, da den ligger i USA. Jeg fik også Royal Copenhagen krus, af mine søde forældre. Jeg blev desværre nød til at efterlade dem i USA, da der simpelthen ikke var plads i mine kufferter, men også fordi jeg ikke skal have mit eget, før jeg ved om jeg kommer ind på et universitet, og så kan jeg jo ende op wherever i Danmark. Dem i så ser på billederne, er dem jeg fik af min mormor, hendes mand, og min moster. Yes, fik hele 4(!) Royal Copenhagen krus. Det er lidt vildt, for de er jo ikke helt billige. Nu har jeg fem (da jeg havde ét i forvejen). Dejlig lille samling! :)

Den sidste gave fra min forældre, var den skønne Marc by Marc Jacobs Key Pouch. En længe ønsket ting, som endelig er min. Jeg har haft ønsket mig den i både sort, og den gule limited edition farve som kom ud for to sommere siden. Er glad for jeg hverken har fået den sorte, eller gule fordi denne her farve er lige mig. Det er også en limited edition farve, og jeg havde gjort det op med mig selv at den skulle være min hvis jeg ikke fik den i julegave. Heldig var jeg, at den lå under træet! Knuselsker den virkelig.