ORIGINS SUPER SPOT REMOVER


Jeg får ikke tit bumser i ansigtet, og derfor kan man nok godt sige at dette her produkt ikke var nødvendigt at købe, men det har jeg altså gjort.

For sagen er, at jeg altså får bumser i ny og næ. Og når jeg gør, bruger jeg dette produkt. Jeg bruger en lille bitte smule, ovenpå bumsen, og mange gange er bumsen "væk" allerede næste(!) dag. Jeg har dog været ude for nogle lidt stædige bumser, hvor jeg har skulle bruge produktet flere gange.

Det er bestemt ikke et mirakel produkt, men det hjælper virkelig. Det er godt nok også drøj i brug, det er helt vildt. Der skal virkelig ikke meget til. Det er et produkt som jeg er glad for, jeg har stående når jeg skal bruge det, og jeg kan derfor anbefale at man prøver det hvis man som jeg, har problemer med bumser i ny og næ, men selvfølgelig også hvis man får dem hele tiden!