REAL TECHNIQUES CORE COLLECTION


Jeg er stor fan af Real Techniques brushes. De er alle pengene værd, og ja de er jo ikke engang særlig dyre! De købes i sæt, og andre kan købes seperat.

Buffing Brush: Jeg bruger denne her til foundation, pudder, og cremede produkter. Den er genial til at blende foundation. Jeg købte faktisk sættet pga. denne her brush, og jeg kunne nemt købe ét til sæt bare for denne her.

Contour Brush: Jeg bruger denne her udelukkende til min bronzer. Intet andet. Den har den helt rigtige størrelse. Den er bare god. Så god at jeg faktisk ikke har brugt noget andet til min bronzer siden jeg har købt den!

Detailer Brush: Jeg bruger denne her til læbestift. I starten vidste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle bruge den til, men har fundet ud af, at den er super god til læbestift. Især med pang farver, som skal påføres på en lidt anderledes måde, hvis de skal holde hele dagen.

Pointed Foundation Brush: Jeg bruger faktisk ikke denne her brush. Jeg synes den er for lille til foundation, og har endnu ikke fundet noget "bedre" at bruge den til.

All in all, så er det altså brushes jeg kan anbefale hvis man leder efter nogen som ikke er særlig dyre. Jeg kan ikke undvære de 3 ud af 4 brushes. Det siger ikke så lidt ;) Jeg håber bare, at de en dag vælger at gøre det, så man kan købe alle brushes seperat. Det ville være dejligt!