RIMMEL SCANDALEYES WATERPROOF KOHL


Noget af det nyeste fra Rimmel er de her eyeliners. Jeg har været helt vild efter at prøve dem, især den nude af dem men lige den farve, er ikke kommet til Danmark. Da jeg så fik et tip, fra denne søde pige om at de kunne købes på asos, slog jeg altså til med det samme. Jeg endte med at købe tre forskellige farver.

001 Black: Den kan det en sort eyeliner skal. Den er blød og nem at smudge. Og så holder denne her ekstremt længe.

005 Nude: Jeg kan ikke finde ud af denne her farve. For mig er den ikke "rigtig" nude. Når jeg kommer den på den våde kant, ser den bare helt forkert ud. Eller, det gør den i hvert fald på mig. Så den er desværre en rigtig stor skuffelse må jeg sige. Men den er altså dejlig cremet og den holder utrolig længe.

012 Bronze: Jeg elsker virkelig brune eyeliners, og det er dem jeg bruger mest. Bruger næsten ikke sort eyeliner mere. Som navnet giver udtryk for, så er den lidt bronze, det vil altså sige at der er lidt shimmer i den. Det ser man faktisk ikke sådan rigtig når den er kommet på den våde kant. Flot er den, og det er klart en farve jeg kan anbefale, hvis i vil prøve en af dem.

Jeg er rigtig glad for jeg har prøvet de her. De er enormt gode, og til en god pris. De holder virkelig! Det er ikke lyv. Da de skulle fjernes fra min arm, skulle der virkelig skrubbes, og ikke engang der kom de helt af. Det siger ikke så lidt ;) De kan som sagt købes på asos, ellers kan nogle af farverne også købes i Matas.