ORIGINS GINGER SOUFFLE


Endnu en lille sag fra Origins. Og som i nok godt kan mærke nu, er jeg stor fan af mærket ;)

Jeg var faktisk heldig at få denne her "gratis". Origins (i USA) havde et tilbud hvor man skulle købe for et bestemt beløb, og så fik man denne her med i købet. Normal størrelsen er på 200 ml, og denne her er på 125 ml. Så man kan godt sige, at det er en pæn stor gave man fik med.

Jeg bruger cremen når jeg har været i bad, og den efterlader huden så blød, i flere dage faktisk. Det gør så, at jeg ikke bruger den hver dag. Det er virkelig imponerende. Duften er rigtig stærk, men det er en duft jeg personligt selv godt kan lide, bare i små mængder.

Jeg ville aldrig selv have købt det her produkt, så jeg er glad for jeg har fået det på den måde jeg gjorde. Det er altid en god overraskelse, at få noget på den måde og så blive utrolig glad for det. Jeg vil helt sikkert købe det igen, når jeg løber tør! :)