WELLA BRILLIANCE COLOR TREATMENT


Jeg har været heldig, at modtage dette produkt fra Hair247.dk. Det er et produkt jeg længe har haft øje på, så det er ret skønt endelig at kunne prøve det.

Jeg har prøvet produktet et par gange nu, og jeg er blevet ret så glad for det. Jeg er meget sart med hvad jeg bruger til mit hår. Vi snakker sådan, jeg bruger Moroccanoil, KMS, Paul Mitchell, osv. det er lidt slemt, og det bliver hurtigt dyrt.

Produktet gør mit hår enormt blødt. Jeg føler også lidt, at den har fået min farve til at se lidt friskere ud, for er blevet spurgt et par gange om jeg har farvet mit hår. Duften er god, men lidt stærk. Det eneste minus er bare, at det er i sådan en dåse. Ville ønske det var i en tube, så man kunne trykke det ud istedet. Men det gør ikke produktet dårligt, overhovedet. Bare et lille ønske fra min side af ;)

Jeg er som sagt blevet ret glad for dette produkt, og jeg tror faktisk jeg vil prøve flere produkter fra denne linje, som hedder Wella Professionals Care, og kan købes lige her.

(Sponsoreret)