RIMMEL APOCALIPS CELESTIAL & BIG BANG


I sidste uge, fik jeg de meget hyped Rimmel Apocalips ind af døren. Jeg har ventet, og ventet til de kom online hos asos, og da de gjorde var der ingen tvivl om at jeg skulle have dem. Spørgsmålet var bare lige, hvad for nogle farver. Mit valg faldt på, 101 Celestial, og 400 Big Bang.

Celestial, er den pæneste "lyserøde" farve. Det er min safe farve. For det er den type lyserød jeg næsten altid vælger. Big Bang derimod, er jo en pang farve så det gør noget. Jeg er stadig besat af røde læber, og derfor faldt valget på denne farve. Den er virkelig flot!

Jeg kan ikke helt beskrive den konsistent de har, for de er ikke som en læbestift, men heller ikke som en gloss. Når man har påført den, så tørre de til en matte finish. De er meget pigmenteret, og holder godt. Jeg vil dog lige sige, at de smitter en lille smule af, men det gør de fleste læbeprodukter. Duften er lidt eh, men den duft går heldigvis hurtigt væk.

Jeg har allerede bestilt to mere. Jeg har kun haft dem siden sidste uge, men siden da, har jeg kun haft de her på læberne, og i tasken. Jeg måtte have to mere! Kan helt klart anbefale dem. Ved endnu ikke om de er ankommet i Matas, men ellers kan de købes hos asos, med gratis fragt.