NEW THINGS ARE HAPPENING ...

Hej kære læsere,

Puha, en lang pause fra bloggen.

Det har ikke været min intention, at pausen skulle være så lang. Jeg ville gerne bringe velovervejede indlæg på bloggen, men mit hovede var bare et andet sted. Men pausen har været tiltrængt, og jeg er parat til at dele en masse nye og spændende ting med jer igen.

Jeg har været rigtig stresset, fordi jeg har været arbejdsløs siden September 2015. Jeg har søgt og søgt, uden held. Jeg kom i virksomhedspraktik i Februar 2016, frem til Maj. Det var det rene lort, for at sige det mildt. Det har virkelig påvirket mig, at være arbejdsløs. Det er ikke en rar følelse, at være arbejdsløs. Jeg duer ikke til, at gå hjemme i så lang en periode og er ærligt ved at blive rastløs.

Men, men, men. Jeg har fundet mig et arbejde. Det er virkelig lykken, for det er et job jeg virkelig brænder for og et jeg er taknemmelig for at få chancen for at prøve. Jeg skal være butikschef, i en butik som jeg ikke kan/vil nævne endnu. Den historie gemmer vi også lige til et andet tidspunkt.

Oveni al den stress, og bekymring med at være arbejdsløs, er jeg flyttet til Taastrup. Den historie kan i også få på et andet tidspunkt, men jeg er glad. Jeg er også blevet hundeejer, men det er også en historie som er på vej.

Alt i alt, så har jeg det virkelig godt. Det eneste som har stresset og bekymret mig, var at være arbejdsløs. Jeg håber at i stadig følger med derude, og beklager virkelig den lange pause. Men jeg har haft behov for at holde en pause.