ET ÅR ÆLDRE OG ET PAR RYNKER RIGERE!


I går havde jeg fødselsdag. Jeg blev et år ældre og et par rynker rigere ;)

Jeg skulle arbejde på min fødselsdag, ligesom sidste år. Det var en lidt kedelig ting at skulle på sin fødselsdag, men sådan er det jo. Jeg fyldte jo ikke noget specielt, så det var okay. I lørdags holdte jeg fødselsdag for familien, da jeg som sagt skulle arbejde på min fødselsdag. Det var smadder hyggeligt, og det er jo altid rart at se sin familie.

Jeg havde ikke så mange ønsker i år, men blandt gaverne var noget Royal Copenhagen, noget træningstøj og gavekort. Det er jo alt sammen noget man altid kan bruge. Jeg er i hvert fald meget begejstret over mine fine gaver.

Jeg har også fået den fineste og mest betydningsfulde gave fra manden. Han gav mig et Jane Kønig Love Tag armbånd. Det har hængt på mit håndled lige siden og kommer til at hænge der altid. Jeg er simpelthen så glad for det. Jeg er simpelthen så heldig at have så betænksom en mand i mit liv!