GARCINIA CAMBOGIA PURE KOSTTILSKUD

Jeg er i øjeblikket i gang med at teste nogle spændende produkter fra den danske hjemmeside Weight World, som har et stort udvalg af naturlige slanke og detox produkter. Jeg har været virkelig spændt på at prøve de produkter jeg har fået tilsendt, især dette produkt.

Garcinia Cambogia slankepillen, er en dobbeltvirkende slankepille. Den kan hjælpe dig med at tabe de ekstra kilo du ønsker, uden du behøver at ændre din livsstil. Slankepillen er en græskarlignende frugt som findes i Sydøst Asien og Indien. Den er kendt for at brænde det overskydende fedt man render rundt med, plus den undertrykker din appetit. Den hjælper også med at blokere fedt som ophober sig i din krop. Garcinia Cambogia skal fungere som et supplement til en balanceret og sund kost, samt regelmæssig motion.


Jeg har taget pillerne i en uges tid, i sammenhæng med en kur jeg var på, for netop at hjælpe mig af med mit behov for søde sager. På blot en uge har jeg oplevet at pillen har hjulpet med at undertrykke min appetit, samt min søde tand. Jeg tager pillerne 2 gange dagligt, morgen og aften. Jeg tager pillen ca. 30 minutter før jeg skal spise, sammen med et stort glas vand. Det anbefales også at pillen tages på tom mave.

Jeg har læst en masse gode anmeldelser om produktet, og det var egentlig det der gjorde at jeg virkelig havde lyst til at prøve produktet. Netop for at se, om anmeldelserne var oprigtige. Indtil videre lever produktet op til de forventninger jeg havde. Nej, pillen tryller ikke fedtet væk, men spiser man pillen sammen med en balanceret og sund kost, og træner ved siden af, som er anbefalet, kan den uden tvivl hjælpe med at smide fedt og de ekstra kilo. Jeg glæder mig i hvert fald til at færdiggøre pillerne, og se hvilke resultater jeg får. Jeg opdaterer jer, når jeg er færdig med mit forløb med Garcinia Cambogia Pure.


På hjemmesiden kan i se et stort udvalg af andre slankepiller og superfods, som måske kunne interessere jer. Jeg har nogle andre lækre produkter fra Weight World som jeg glæder mig til at fortælle jer om!

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Alle holdninger og meninger er altid 100% mine egne*