ORIGINS SPOT REMOVER PADS


Origins Spot Remover Pads er ny i min samling af Origins produkter. 

Jeg har hørt mange gode ting om dem, derfor måtte jeg bare eje dem. Jeg ejer deres anden Spot Remover, som jeg har været rigtig glad for de sidste 3 år. Jeg er heldig, for min hud slår ikke særlig tit ud, men jeg gør også alt for at forhindre det, da jeg ikke 100% kan undgå det. Men der kommer altså nogle gange hvor jeg slår ud, og det er i sådan nogle situationer at de her ting hjælper.


Pads, eller vatrondeller som vi nok vil kalde dem i Danmark er meget små. De er mindre end jeg havde forventet, men de virker og det er jo det vigtigste. Den side har en flad side, hvor denne som i kan se på billedet har lidt tekstur. Den lave % af salicylsyre som er i, giver en blid eksfolierende faktor og hjælper med udtørre de pletter vi får.

Virker Spot Remover Pads? Ja, og hurtigt. Jeg har set en kæmpe forskel i min hud siden jeg begyndte at bruge de her pads. Det anbefales at man bruger dem to gange dagligt, morgen og aften. Men jeg bruger dem kun om aftenen, og det har været rigeligt for min hud. Jeg er glad for de her, og jeg vil købe dem igen når jeg er løbet tør.

Har i prøvet de her? Hvis ja, hvad synes i om dem?