MOROCCANOIL TREATMENT


I har sikkert hørt om den før, og jeg ved også at jeg har haft snakket mange gange om lige netop dette produkt på min tidligere blog. Nu synes jeg lige, at jeg ville lave en "ordentlig" anmeldelse af den, da min flaske er sprit ny, og pæn!

I mine øjne, så er dette produkt fra Moroccanoil yderst fantastisk. Jeg begyndte at bruge den, før at den blev et hit i beauty verdenen. Der er mange håroiler derude, og det kan være svært at finde rundt i hvad man skal gå efter. Denne her, er uden tvivl min favorit. Jeg har faktisk ikke prøvet mange andre håroiler, but I don't need too. Jeg er loyal overfor dette produkt, og jeg ville slet ikke kunne leve uden!

Alt den hype omkring produktet, er i mine øjne alt sammen sandt. Det er virkelig svært ikke at elske den! Kan varmt anbefale at prøve produktet, for jeg tror også at i ville forelske jer i det! ;)

*Køb produkt med pumpe. Uden pumpe kan den godt være en smule besværlig*