A LITTLE SOMETHING SPECIAL ...


Tidligere på ugen var jeg heldig at modtage denne lækre bh og et par trusser af Hunkemöller. Jeg er rigtig kræsen når det kommer til bh'er, fordi jeg altid har haft så svært ved at finde nogle som sidder pænt og som kan støtte mine lidt større bryster. Indtil videre har jeg ikke fundet et mærke her i Danmark som har passet mig ordentligt, derfor er alle mine bh'er fra USA. Jeg kan f.eks. ikke have push-up bh på uden at det ser forkert ud, derfor har jeg kun bh'er som ikke er formstøbt og uden fyld.

Anne Bh

Bh'en passer mig perfekt, og har rigtig god støtte til mine kære bryster. De har rigtig mange pæne bh'er som ikke er formstøbt, blandt andet Marie Lou, Diva, Maya og Sophie. Det er alle bh'er jeg ikke ville have noget imod at eje. Jeg er bare så glad for at have fundet en bh som sidder godt alle de rigtige steder, som ikke strammer og som sagt støtter mine lidt større bryster. 

Secret Lace

Til bh'en var Hunkemöller også søde at sende et par trusser. De her passer rigtig fint til bh'en og sammen er det altså et perfekt sæt undertøj. Trusserne sidder rigtig godt, og er i virkelig lækker kvalitet. På Hunkemöllers hjemmeside kan man finde trusser til en hver smag.

Nogle vil dog måske mene at sort undertøj så simpelt som dette, men jeg synes altså at sort klassisk undertøj er noget af det pæneste man kan få. Især når det har blonder på, for det tilføjer lige den der feminine detalje, som egentlig også kan gøre et sæt sort undertøj frækt, hvis det er det man er ude efter. Lige nu har Hunkemöller -25% hele weekenden, i anledning af Black Friday. Skynd jer ind og kig på deres ting, for de er altså ret lækre og alle fortjener a little something special!

*Produkterne er modtaget i gave – meninger og holdninger er altid 100% mine egne*