MANGLER DU EN GOD DUFT?


Parfume er noget vi alle elsker, for vi elsker jo alle at dufte godt, især når vi skal nogen steder. Men  det er ofte priserne på parfumerne der holder os tilbage fra at købe det, da nogle af dem ligger op mod 800-900 kr. Sådan er det i hvert fald for mig. Jeg har dyr smag når det kommer til parfumer, og ofte er det noget jeg ønsker mig i gave, da jeg sjældent køber dyre parfumer til mig selv.

Den nye side Parfume Sale, er en hjemmeside hvor man kan købe parfumer med op til 70% besparelse. De har over 2000 produkter på deres hjemmeside og flere på vej. En af mine absolut favorit parfumer er Roses De Chloé. Det er også den duft jeg får flest komplimenter på, hver gang jeg har den på. Det er desværre også en halvdyr parfume, og det er sjældent at jeg har købt den til mig selv, på grund af prisen.


Men men men ... Det er her Parfume Sale kommer ind i billedet, for på deres hjemmeside kan man som sagt spare op til 70% på deres varer. Roses De Chloé er blandt andet en af de mange parfumer man kan spare en del penge på, og det kan en pige jo ikke sige nej til! De har dog andet end parfumer til kvinder. De har også ansigtspleje, hårpleje, kosmetik og nogle andre lækre sager.

Det er dog ikke kun en side for kvinderne, for de har også et kæmpe udvalg til mænd. De har både dufte, barbering, deodoranter og til badet. I kan se deres kæmpe udvalg af parfumer til mænd, og kan fortælle jer at Hugo Boss, Gucci og Calvin Klein er nogle af mine favoritterne når det kommer til parfumer til mænd. Der er virkelig ikke noget bedre end en mand der dufter godt.

Parfumer er den oplagte julegave, for det er som sagt ofte noget man ikke selv vil bruge penge på da det kan være en dyr affære. I mens manden i dit liv køber en parfume til dig på hjemmesiden, kan han jo oplagt købe en til sig selv nu hvor han er i gang ... Begge to til skide gode priser! ;)

*Indlægget er udgivet i samarbejde med parfumesale.dk. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*