POWER STONE BANK - OPLAD PÅ FARTEN!


Jeg bruger dagligt min iPhone til alt, som stort set alle gør. Det er ret ofte at jeg løber tør for strøm, og ret ofte er det på de tidspunkter hvor jeg har allermest brug for min telefon. Både manden og jeg tager mange billeder i løbet af dagen af Bastian, vi emailer, vi ringer, vi SMS'er og mange flere ting. Strømmen ryger ret hurtigt, hvilket på en måde er pisse irriterende, men det er jo naturligt når man bruger den så meget som vi gør. Derfor er denne her Power Stone Bank en redning, for man kan have den med alle steder.


Denne Power Stone Bank er stilfuld, lille og praktisk at have med på farten. Det har aldrig været nemmere at have ekstra batteri i tasken. Den har to USB-udgange hvilket er et kæmpe plus, for så kan man jo oplade to gadgets på én gang. Det er virkelig smart, for manden og jeg gavner meget af det når vi er ude sammen, og begge mangler strøm på telefonen. Den har også blå LED-pærer som viser hvor meget strøm der er på.


Jeg har længe været uden en power bank, da min tidligere gik i stykker og nøj hvor har jeg bare savnet at have en med. Sådan en lille sag er virkelig uundværlig!

Power Stone Bank findes i 2 størrelser, og kan købes hos CoolStuff.

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*

Etiketter: