REAL TECNIQUES BROW SET & MIRACLE SCUPLTING SPONGE


Jeg har været heldig at få disse to nyheder fra Real Techniques. Jeg vil næsten vove at sige at jeg har næsten alle Real Techniques brushes der findes. De er virkelig lækre og de sælges til en fornuftig pris. Man kan ofte finde dem på tilbud, og man får altså virkelig meget for pengene i sådan nogle brushes. Et af deres nyeste sæt er til øjenbryn og hedder Brow Set. I sættet medfølger:
Angled tweezer, detailing tweezer, slanted brow spoolie, slanted arch definer og slanted brow brush.

De har lavet sættet sådan så at det skulle være ekstra nemt at rydde op, udfylde, definere og forme dine øjenbryn. Det skrå design giver mulighed for nem kontrol, samtidig med definering af dine øjenbryn. Jeg har brugt sættet non-stop siden jeg modtog det, og det er virkelig lækkert og nemt at bruge. Det er uden tvivl et sæt jeg mener alle burde have i deres brush kollektion!

Deres nye Miracle Sculpting Sponge er lavet til highlight og contour. Den lille side bruger man til highlight og den større side bruger man til contour. Men efter min mening kan man altså bruge den til andet, end bare de to ting. Jeg har f.eks. brugt den til både foundation og concealer, og der har den også fungeret fantastisk. Deres Miracle Complexion Sponge er min personlige favorit, og bruger den mest men denne her har altså gjort indtryk og jeg har brugt den lidt mere end den anden, siden jeg modtog den.

Real Techniques udvikler sig hele tiden, og de laver som sagt nogle rigtig gode brushes til fornuftige priser hvor alle kan følge med. Jeg kan anbefale alle deres brushes, til den store makeup elsker som samler på gode brushes. Der er ikke en eneste af deres brushes som har skuffet mig! Hvad er jeres yndlings Real Techniques Brushes?

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*