CLARINS INSTANT LIGHT LIP COMFORT OIL


Det er blevet vinter og vinter betyder altid tørre læber for mit vedkommende. Det er røv irriterende, for jeg prøver altid at gøre alt for at de ikke bliver tørre inden vinteren rammer, men mine læber lever deres eget liv. Jeg er allerede storbruger af læbepomade, men i år har mine læber det altså virkelig skidt.

Jeg har længe hørt om Clarins Lip Comfort Oil, men aldrig taget springet og købt den. Men i og med min mor besøgte mig fra USA for noget tid siden, spurgte jeg hende om hun ikke ville købe den med, da den er lidt billigere i USA end her i Danmark. Den findes i tre forskellige varianter Honey, Red Berry og Raspberry. Jeg valgte Honey varianten, da de andre to giver lidt farve og jeg ville have noget neutralt. Den dufter simpelthen så lækkert og er også lækker at have på læberne.

Den er lavet på en 100% ren planteolie formel der beskytter læberne mod udtørring, samtidig med den nærer og plejer dem. Den indeholder også beroligende aromatiske essenser. Den sørger for at danne et beskyttende lag af farve, som hjælper med at låse fugten til så læberne holder sig fugtig i længere tid end hvis man bruger en normal læbepomade.


Jeg har brugt den i nogle uger nu, og mine læber har det simpelthen så godt. De var sprækket da jeg begyndte med at bruge den men det er de bestemt ikke mere. Som sagt har de to andre farver, og dem skal jeg uden tvivl have fat i for jeg er forelsket i dette produkt.

Et lille tip til vinter tørre læber er at bruge en lip scrub og skrubbe læberne. Bagefter brug en olie som denne eller en rigtig god og fed læbepomade. Dine læber vil elske dig for det!

Clarins Lip Comfort Oil 150,- kan købes i Matas og Magasin.