VIND: NELLIE DELLIES!


Det er december og det betyder juleslik. Men stort set alt juleslik er fyldt med en masse sukker og da jeg virkelig prøver at holde mig fra alt for meget sukker, er jeg så glad for der er en mulighed som Nellie Dellies.

Nellie Dellies er lavet med stevia. En plante med et meget højt naturligt sødeniveau. Den søder ca. 300 gange så meget som almindeligt sukker og indeholder ingen kalorier. I en almindelig sukkerfri chokolade er der ingen fibre, der er alt sukkeret erstattet med erythritol, som er en sukkeralkohol, som faktisk er ca. 70% så sødt som almindeligt hvidt sukker. I Nellie Dellies chokolade er sukkeret primært erstattet af fibre.


Jeg er kæmpe fan af deres chokolade, fordi det smager skide godt og man kan spise det med god samvittighed fordi det ikke indeholder alt det sukker som en "normal" chokoladebar. Jeg kigger ofte efter det når det er på tilbud i butikkerne, og køber et lille lager. Hvis man er til lakrids kan jeg også varmt anbefale deres lakridser. De har en sweet og salty variant, så der er til dem som kan lide sød lakrids eller dem som kan lide saltlakrids. Jeg køber altid lakridserne til min far når han er på besøg fra USA, for han er ligeså vild med dem som jeg er.


Nellie Dellies har været søde at lade mig udlodde hele deres sortiment til en af jer søde læsere. Jeg synes det er så fedt at få muligheden for at give en af jer en lækker omgang sukkerfrit slik. Især her i julen hvor alt slik som sagt er fyldt med sukker. December måned er uden tvivl den måned på året hvor jeg smovser mest, men i år prøver jeg virkelig at holde igen. Det er svært, men so far so good!

For at deltage skal du:
1. Følge bloggen på Bloglovin'.
2. Efterlad en kommentar med din yndlings julefilm.

Vinderen trækkes næste søndag. I kan også hoppe over på min Instagram @nessdenise, for at deltage i samme konkurrence for at doble chancerne for at vinde! Held og lykke.

*Konkurrencen er sponsoreret af Nellie Dellies*