GOODIEBOX MAJ 2013


Nu er det tid til endnu en GOODIEBOX. I denne måned har boxen navnet Sommerdrømme.

Kérastase Soleil Huile Céleste Full Size koster 240 kr.
Matas Sollotion SPF 15 Full Size koster 34,95 kr.
KORRES Guava Showergel Full Size koster 95 kr.
KORRES Milk Proteins 3 in 1 Cleansing Emulsion Full Size koster 185 kr.
Wella Professionals Brilliance Color Treatment Full Size koster 169 kr.
Yves Saint Laurent Touche Éclat Foundation SPF 19 (lille prøve) Full Size koster 350 kr.
Yves Saint Laurent Forever Light Creater Sérum (lille prøve) Full Size koster 590 kr.
Depend Neglelak (Nr. 325) Full Size koster 24,95 kr.
Nivea Stress Protect Deo Roll On Full Size koster 34,95 kr.

Sikke en box var? Hold nu op jeg er spændt. Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve Kérastase produktet, da jeg aldrig har prøvet noget fra dem før. Altid lækkert med en sollotion, nu hvor solen er fremme. Jeg er vild med Korres Lip Butters, så glæder mig at jeg har fået ikke bare én ting, men to ting at prøve fra mærket. Produktet fra Wella har jeg faktisk allerede, og er helt vild med. Har skrevet om det her. De to små prøver fra YSL glæder jeg mig også til at prøve, især foundation selvom farven nok er en anelse for mørk. Deo fra Nivea har jeg allerede, bare ikke lige i roll on form da jeg ikke er så vild med den slags. Men god er den!

Hvad med jer, har i fået det samme? Eller måske noget andet spændende som i glæder jer til at prøve? :)