CINEMA LIGHTBOX


Det er blevet rigtig populært at have en lightbox i hjemmet. De er også skide smarte!

I boxen medfølger en masse bogstaver og tal, så man kan skrive lige det man har lyst til på lystavlen. Det er en virkelig sjov måde at få noget dekorativt i hjemmet, som er unikt samt noget ekstra lys hvor man har behov for det. Vi har vores stående i vinduet i soveværelset og tænder den lige så snart det bliver mørkt udenfor, da den giver overraskende meget lys. Det er også et sjov måde at få lidt anderledes pynt til boligen. Vi er fan!


Cinema Lightbox koster 269,- hvilket er en budget venlig pris hvor alle kan være med. Vi er rigtig glade for vores Cinema Lightbox og har virkelig meget sjov med at skifte teksten ud. I øjeblikket har vi et hashtag #bastianthegsd som er et vi bruger når vi smider billeder op af vores dejlige hvalp Bastian på Instagram.

Dette er også en skide god julegave idé, til den person i dit liv som elsker at være kreativ og kan lide at have lidt sjov med indretningen derhjemme. Jeg er sikker på at dette ville være et hit som julegave!  Hvis det var mig som havde modtaget den i julegave, ville jeg i hvert fald have blevet glad.


Hvis i står og mangler et andet julegaveønske, ville en Power Stone Bank være et rigtig god bud. Det er i hvert fald noget vi alle kan bruge, for come on, vi ved jo alle at vores telefoner løber hurtigt tør for strøm så meget som vi bruger dem ;)

*Indlægget er sponsoreret i den forstand, at jeg har modtaget produktet til anmeldelse. Jeg siger kun ja til indlæg jeg kan stå inde for og ting der har interesse for mig selv, og jer som læsere. Meninger og holdninger er altid 100% mine egne*